onsdag 24 april 2019

Onsdag 24/4-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt och jag vaknade igen till att de bankade till sex tiden tror jag att det var men det var tidigt och jag kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag på hela dagen. Så till 14:30 tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så väntade jag på att klockan skulle slå. Och till 17:00 så gick jag igång med spelet igen körde en timme och sedan la  jag ner. Så mer? Har pillat lite med hemsidan med idag skrivit upp lite för sedan. Så mer? Jo jag kommer göra räkningarna imonn och sedan till fredag köper jag nya programmet. Ja det blir åtta program om jag inte räknade fel igår. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag när jag kollar mailen. Så jag hoppas att det skickar ett mail om att det betalar ut över 50000 för det gör de. Och får jag detta så har jag vunnit över 200000 för vinsten under är under 50000. Så jag hoppas på många mail minst tre i alla fall. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag så hoppas jag att jag sover bättre tills imonn så jag kan köra allt imonn.

ROMAN: Ja inget idag heller men jag kommer igen på denna punkt tills imonn hoppas jag i alla fall.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: