lördag 13 april 2019

Lördag 13/4-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte så bra och kom ur sängen till 10:30 tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 14:30 tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film som jag inte såg klart idag. Så mer? En kass dag idag och jag fick inget gjort alls idag på hela dagen.

TRÄNING: Ja jag gjorde inte nått idag på denna punkt jo jag stretchade ljumskarna lite så jag gjorde det som gör ondast att göra och det måste jag göra varje vecka även om jag inte kör annat så måste jag köra det.

ROMAN: Ja inget gjort idag på hela dagen men jag tar igen det till nästa vecka igen.

Så såg jag idag att jag inte hade vunnit nått igår heller men jag har chans på lite tills imonn då får jag samtal imonn när jag vaknar. Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: