söndag 21 april 2019

Söndag 21/4-2019 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt sov illa fram till nio tiden ja jag var vaken innan med men vaknade helt till nio kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till ett tiden. Så sedan till två tiden gick jag igång med att spela igen. Idag spelade jag HoB spelade en timme och spelade in det med. Får se om jag lägger upp det eller inte. Så till tre la jag ner och gick igång med middagen idag hade jag fiskbiffar och mos gott mos. Jag fick två av morsan igår så jag tog dem idag. Såg en film som var rätt kass det var nya Star  Wars och den var inte bra men det var gratis och då gick den ner men inte mer. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja nu hoppas jag att jag sover inatt så att grannen inte är igång igen men det hoppas jag inte att han är. Måste gå igång igen med denna punkt igen nu.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: