torsdag 18 april 2019

Torsdag 18/4-2019 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannarna var igång inatt någon gång jag vaknade och sedan sov jag inte på länge så en kass natt inatt. Kom till sans till 11:30 då klockan ringde för att ta tabletterna. Så jag fick skynda mig att få i mig en macka och sedan ta tabletterna. Så och idag har jag inte gjort nått på hela dan. En skit dag idag. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Hade idag köttbullar och mos och nä det var inte gott idag heller. Skall till lördag köra spagetti och köttfärssås till nästa vecka igen. Så mer? Jo imonn skall jag ut och sätta in pengar så jag kan köpa nya programmet till den 26é kommer gå på 2200 som jag tar av mina sparpengar suck. Så mer? Nä inget mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja idag tappade jag farten helt och jag gjorde inte allt idag utan tog mig hem. Och hoppade stretchen med idag tar igen det till nästa vecka igen hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn skall jag ut och sätta in pengar sedan tror jag att jag gör inte nått imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: