torsdag 11 april 2019

Torsdag 11/4-2019 19:45

DAG: Jaha till natt igen och inatt sov jag 2 timmar rem. Jag vet inte vad som har hänt med appen men den uppdaterades och sedan fungerade den inte så bra men nu. Och jag tror att de har gjort nått för innan fungerade den inte alls men nu. Och ingen uppdatering har kommit till sedan så jag kan inte förstå hur det går till. Så kom ur sängen till 10:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen ett tag idag men jag tappade farten idag igen. Och idag var jag trött när jag vaknade idag. Jag hade bara en timme djup inatt stod det och två timmar rem och så sex timmar lätt det ger nog inte så bra sömn ändå tror jag. Så jag körde ett tag men sedan la jag ner och gjorde inte nått idag tills klockan slog tre. Då stack jag till träningen och sedan hem igen. Jag gjorde idag ljumskarna sedan sket jag i resten. Så fick jag i mig en middag och satt alldeles för länge framför teven idag igen. Så mer? Jo jag vann 80 igår på jokern gott mos men jag vill ha lite mer idag nä imonn till först 21:00 och sedan till 21:30 ringer innan 22:00 om det är vinst. Så mer? Jo jag såg en serie när jag åt idag.

TRÄNING: Ja körde allt idag och sedan körde jag ljumskarna och så la jag ner.

ROMAN: Ja jag  hann med lite idag men jag gav sedan upp och la ner. Kör igen till lördag.

MUSIK: Jag tror jag tar bort denna punkt ett tag från idag så ser jag om jag kan gå igång ingen med detta sedan.

Så jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: