lördag 27 april 2019

Lördag 27/4-2019 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra alls inatt och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med hemsidan. Ja klockan var nog tolv eller mer men jag kom igång till slut ändå. Så jag gick igång med detta till ett tiden inte tolv. Och jag tänkte tar en timme att göra så kan jag gå igång med stretchen sedan till tre tiden och jag tänkte jag skulle göra träningsmaten med idag. Men det tog tid och jag var inte klar till två heller tre tiden så fick jag lägga ner och det gick så där idag. Så jag gjorde en stretch på benen idag sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg klart filmen jag såg för ett tag sedan. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. Men en sak är säker det tar lång tid att göra hemsidan och jag måste lära mig att lägga DIV ar rätt de går bara att lägga på ett sätt lägger man dem fel så skiter det sig. Så jag skall ta och kontakta dem igen och ställa fler frågor om det hela så hoppas jag att jag får svar. Så mer? Nä jag skall klippa mig imonn med skulle gjort det idag men hann inte med idag. Och dammsuga.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen idag men jag gjorde benen så jag måste göra minst detta så jag inte får ont igen ja det gör ont men inte så ont som innan nu.

ROMAN: Ja inget idag heller men jag hoppas till måndag igen då.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: