tisdag 28 februari 2017

Tisdag 28/2-2017 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade till sex tiden och låg sedan vaken fram till 10:00 då jag gick upp sedan fick jag vänta på att klockan skulle slå elva innan jag gick igång med frukosten för att jag skulle ta tabletten till 11:30. Så efter detta så spelade jag lite men tappade farten idag och gav upp. Så till 14:30 tiden så gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes. Såg lite på teven med och efter detta så ficka jag inte i mig kaffe utan stack till pianot till 16:20 tiden. Idag fick jag med mig alla sopkassar och slängde dem innan jag stack. Så sen idag igen så jag kom hem till 19:00 tiden. Och då fick jag i mig två koppar kaffe idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo såg idag att jag kommer ha 700 kvar trodde att det var mer men glömde en räkning som jag såg idag. Men jag är på plus igen har varit bakom ett bra tag nu men nu hoppas jag att jag är tillbaks igen. Så skall månaderna gå lite bättre nu hoppas jag.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått på denna punkt idag men kör till torsdag igen.

ROMAN: Ja vi får se när jag kan köra igen på denna punkt sover inte bra så vi får se när det blir bättre igen. Kanske tills imonn?

MUSIK: Japp sen idag igen är lite kasst men jag har tid att vänta är inte så bra på att hålla tiden ja hon är inte det. Men idag fick jag två läxor att göra två set med kadenser vi får se hur det går då.

TECKNING: Ja kör till söndag igen då jag skall köra hästar igen vi får se hur det går då. Om jag är ärlig så vet jag inte hur en häst ser ut i detalj och det måste jag om jag skall rita för fri hand men jag tar bilder och gör efter. Så hoppas jag att det blir bra.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: