söndag 26 februari 2017

Söndag 26/2-2017 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Vaknade tidigt idag men komm inte ur sängen förrän till 11:00 tiden fick i mig en macka och så tog jag tabletterna sedan resten av frukosten. Så till ett så dammsög jag och så satte jag igång med pianot fram till 15:00 idag. Då jag gick igång med middagen hade idag köttfärssås och spagetti och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så tänkte jag gå igång med spel men hade inte lust idag. Så fick jag ett samtal och så satte jag mig och pillade med datorn ett tag fram till nu. Nä jag gick igång med teckningen med innan detta till sju tiden. Så mer? Ja har pillat lite med hemsidan med idag ja sett rankingen på Google det går långsamt att komma in. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har fått fram kläderna för imonn och jag är redo för att köra. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen men det beror på hur jag sover inatt. Vi hoppas på det bästa.

MUSIK: Ja hann inte kolla på låten idag men skall se till nästa vecka men jag måste göra om lite men mer om detta tills nästa vecka. Körde pianot idag och det gick bra hoppas jag att jag kommer ihåg tills tisdag.

TECKNING: Ja körde idag och det gick så där men jag kör mer till nästa söndag då går det nog bättre hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: