fredag 10 februari 2017

Fredag 10/2-2017 20:23

DAG: Jaha till natt och en kass natt igen kom igång idag till sex tiden och kom ur sängen till 10:00 tiden. Fick i mig frukosten och så stack jag till läkarcentralen och skulle få ny platta. Men då skulle jag ha med mig plattor och medel så jag fick sticka till apoteket och hämta sedan fick jag ny. Så sedan stack jag hem utan att handla så jag fick sticka tillbaka och köpa igen sedan hem igen. Så jag blev sen hem och gick igång med middagen med en gång när jag kom hem. Hade idag fläsk och löksås och såg två serier på teven. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har en kopp till imonn sedan får jag ta en kopp per dag fram över. Så mer? Jo jag sov 75% inatt så en jävligt kass natt inatt. Så mer? Jo jag fick uppdatering på grafikkortet idag men det går inte att få datorn att somna för det. Så mer? Jo jag glömde att skanna datorerna idag får göra imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses imonn.

TRÄNING: Japp skall köra imonn är tanken men vi får se hur det går med det.

ROMAN: Ja om jag sover så kanske jag kör imonn vi hoppas på sömn.

MUSIK: Ja körde lite idag men det gick så där jag var sen så imonn om jag inte skriver så skall jag köra pianot igen.

TECKNING: Ja kör till söndag om allt går som jag vill.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: