lördag 25 februari 2017

Lördag 25/2-2017 20:27

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt inatt men seg ändå idag. Vaknade tidigt idag och låg sedan till 10:30 innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå ett då jag skulle sticka till ICA. Innan detta så gjorde jag räkningarna och denna månaden tror jag att jag har kommit ikapp igen men vi får se till den siste. Så stack ut och tog ut 1000 för att handla och sedan hem. Då köpte jag ett spel (Har du råd till det? Ja jag får pengar för att svara på frågor och hade fått ihop 250 så jag köpte ett spel för 200 idag) Så spelade lite och det är helt okey. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe igen har köpt nytt idag. Så mer? Jo till sex tiden satte jag mig och spelade piano igen en timme fram till sju. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag hade inte lust idag heller. Men jag hoppas att jag kan köra igen till måndag och köra då allt som jag skall.

ROMAN: Nä inget idag heller jag hoppas att jag kan sova lite bättre med tiden men det beror på hur det går med allt nu.

MUSIK: Ja skall lyssna imonn på låten så får vi se om jag kan till nästa vecka köra lite igen.

TECKNING: Ja blir då hästar tills imonn så vi får se hur det går da.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: