onsdag 15 februari 2017

Onsdag 15/2-2017 20:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick sedan i mig frukosten och tabletten. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå 13:00 då det var dags för att ta mig till vårdcentralen. Så först så bytte jag plåster och sedan tog jag blod prov för cancer igen. Och det tog tid idag så jag var hemma till tre tiden idag. Då gick jag igång med middagen hade idag karréer med klyft och såg en serie när jag åt. Så jo jag var ute och handlade idag med och fick med mig en cola och chips trotts att jag har lite pengar nu. Så mer? Jo jag fick ett samtal med innan detta. Så mer? Jo jag hann inte göra nått på romanen idag trotts att jag var tidig ut. Så mer? Spelade gjorde jag med men hade ingen lust idag heller. Så spelade jag pianot med lite idag. Mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat kläderna idag och jag är redo för träningen imonn. Så hoppas jag att jag sover inatt så jag sedan kör allt med.

ROMAN: Nä idag hann jag inte mer nått. Men kör imonn om inte nått allt händer.

MUSIK: Ja körde en timme idag på pianot och det gick okey.

TECKNING: Ja skall köra igen till söndag hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: