lördag 18 februari 2017

Lördag 18/2-2017 20:58

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt grannen var uppe och somnade inte förrän sent sov sedan rätt kasst fram till nio tiden. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan till 12:30 tiden så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:30 tiden. Och gick igång med middagen till fyra tiden. Hoppade stretchen idag. Så hade idag fisk och mos med majonnäs och såg två serier när jag åt. Så mer? Nä inget mer idag kass dag men jag fick ändå lite gjort så okey då. Jo jag spelade pianot idag med en stund från fem tiden till sju tiden.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag tar igen det till måndag hoppas jag.

ROMAN: Ja körde idag ett tag i alla fall och jag får vara nöjd efter kass natt.

MUSIK: Ja lyssnade lite igår innan jag la ner och jag får göra lite till på den innan jag lägger upp den.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: