tisdag 7 februari 2017

Tisdag 7/2-2017 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom ur sängen till 10:30 men vaknade idag tidigt och låg sedan och glodde fram tills jag kom upp. Så fick i mig frukosten och så väntade jag sedan på att klockan skulle slå tolv. Och till tolv och tjugo så stack jag. Så och allt sket sig idag. Så jag stack till pianot med en gång hann inte hem idag. Sedan hem och fick i mig en macka och så min tablett. Och en kopp kaffe med har ett tag till sedan måste jag ta en kopp per dag bara. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn då skall jag till tandläkaren till tolv tiden sedan skall jag till apoteket och hämta lite sedan hem igen.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt men till torsdag.

ROMAN: Ja tills imonn så hinner jag inte med skall till tandläkaren och efter det så kommer jag inte kunna köra.

MUSIK: Ja det gick inte bra idag på pianot men jag kör igen till tisdag så hoppas jag att det går bättre.

TECKNING: Ja kör till söndag hoppas jag i alla fall.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: