tisdag 21 februari 2017

Tisdag 21/2-2017 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade till sex tiden och låg sedan fram till tio tiden då jag kom ur sängen. Men fick vänta med frukosten för att jag skulle ta tabletten till 11:30. Så efter detta så la jag ner allt idag hade inte lust alls så jag hoppade romanen idag. Så igår så köpte jag ett minne till Nintendo på 200 GB gick på över 1000. Så nu har jag inte många pengar kvar. Kommer nog imonn skall ut och byta plåster imonn så då tar jag apoteket och sedan posten. Så mer? Jo till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag fläsk och mos gott mos såg ingen serie idag hade inte nått att se. Det mesta kommer till torsdagar vilket är synd för jag kan inte se så mycket och nu kan jag inte se nått. Så mer? Jo jag stack till pianot idag till 16:20 tiden och idag kom jag in sent så det tog lång tid idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag på denna punkt men till torsdag så kör jag igen.

ROMAN: Ja imonn så skall jag ut till 14:20 tiden så jag vet inte om jag hinner med nått imonn. Vi får se hur det går.

MUSIK: Ja kurs idag och med ny lärare fick nytt att göra tills nästa gång men jag kom inte in förrän till sex tiden så vi satt länge idag.

TECKNING: Ja till söndag så kör jag igen vi får se hur det går då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: