torsdag 16 februari 2017

Torsdag 16/2-2017 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade av någon anledning till natten och låg sedan vaken länge innan jag somnade igen. Kom ur sängen idag till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så la jag ner resten idag. Så till tre tiden så fick jag ett samtal och mamma mådde dåligt igen så jag tror att hon ligger på sjukhus igen. Jag ringde men ingen svarade för ett tag sedan. Så till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen hade inte motivation idag alls så jag hoppade cykeln och stretchen idag. Fick i mig middagen och såg en serie ja nästan i alla fall. Så mer? En skit dag idag igen. Jo jag fick på mig plattorna idag så skall jag ha dem till onsdag då jag skall byta till nya igen så får vi se om psoriasisen ger sig tillslut eller inte. Mer då? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men jag kunde inte fokusera idag alls så jag la ner till cykeln och gången och gick hem. Hoppade stretchen med idag.

ROMAN: Ja imonn är det tvätt så inget på denna punkt imonn heller.

MUSIK: Ja imonn så skall jag köra pianot igen vi får se hur det går da.

TECKNING: Ja fick nya brevet idag och nu blir det djur såg jag idag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: