tisdag 14 februari 2017

Tisdag 14/2-2017 20:16

DAG: Jaha natt igen och en kass natt igen ja igår var okey men inte inatt. Sov inatt 85% och vaknade till sex tiden men låg till 10:30 tiden innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med att ringa och det gick bra idag trotts allt så en bra dag idag men ser allt tills imonn. Så gjorde inte mycket mer idag och till 14:30 tiden gick jag igång med middagen. Sedan efter ett tag fick jag ett sms och det sa att det inte var piano idag så jag gick inte dit. Det är lov och det visste jag inte förrän det kom sms. Så hade idag kotletter med pommes och såg två serier idag när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe trotts att jag inte skulle men jag ville ha något mer idag så jag tog ändå. Så mer? Spelade lite idag men jag har ingen större lust att köra nu så jag la ner nästan med en gång. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Då jag skall ut och till sköterskan för att byta plåster till lite efter ett tiden. Så mer? Nä nu har jag sagt allt jag vill säga så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag så jag hoppas att jag sover den natten.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn blir det nog inte nått heller men jag kanske kan eftersom jag bara skall skriva in det jag har skrivit det tror jag att jag kan även om jag inte är på topp.

MUSIK: Ja körde lite idag och jag körde kadenserna och det gick okey. Men nu har jag en vecka till att köra innan det är dags igen.

TECKNING: Ja skall köra till söndag hoppas att jag har bättre sömn då så skall jag köra lite till på gamla brevet igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: