onsdag 8 februari 2017

Onsdag 8/2-2017 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade idag till sex tiden låg sedan vaken till 10:00 tiden då jag kom upp. Men fick inte i mig frukosten förrän till elva tiden. Det är för att jag måste ta mackorna till tabletten så jag kan inte äta tidigare. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. Och då stack jag till tandläkaren sedan hem igen. Men idag fick jag inte nått gjort alls jag hade kunnat se på teven för jag hade bläddrat mer så de nya programmen fanns där uppe så jag har massor att se nu. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med stripes och såg då två serier idag när jag hittade dem. Jag har rullat ner innan med och jag tänker inte på att det finns högre upp. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så skulle jag gå igång med pianot men det gick så där idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag fick ett samtal från morsan idag. Så mer? Nä det var allt.

TRÄNING: Ja har fått fram allt för imonn och jag hoppas att jag sover så kör jag igen.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men imonn om jag sover vill säga. Vi hoppas på det.

MUSIK: Nä idag gick det inte alls att spela men jag tar igen det imonn om jag kör roman så hinner jag lite i alla fall men kör jag inte roman så kör jag längre imonn.

TECKNING: Ja skall köra till söndag är tanken så jag hoppas att jag kan.

Så dagen är slut så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: