onsdag 22 februari 2017

Onsdag 22/2-2017 20:33

DAG: Jaha till natt igen då som vanligt och en små kass natt igen men idag sov jag på morgonen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och sedan även tabletterna. Så sedan gjorde jag inte nått fram tills jag skulle gå till vårdcentralen och byta plåster. Jag gick till 14:20 idag och sedan var jag på apoteket och så på ICA. Sedan till posten och hämtade mitt minne. Sedan hem och när jag kom hem så var klockan redan tre över tre. Jag gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så sedan fick jag i mig lite chips och så satte jag igång med pianot och det gick så där idag. Så mer? Nä det var allt idag jo jag packade kläderna för imonn till träningen. Så mer? Nä det var allt för idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har tagit fram att för imonn så jag kan bra köra när det är dags.

ROMAN: Ja det går trögt på denna punkt idag men tills imonn hoppas jag komma igång igen vi får se.

MUSIK: Ja det gick inte bra idag men jag satt en timme och körde i alla fall men jag kör mer till fredag och sedan lördag och söndag. Så skall jag nog klara det.

TECKNING: Ja till söndag som jag sa innan så kör jag igen då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: