lördag 4 februari 2017

Lördag 4/2-2017 20:17

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen grannen gick igång igen att möblera om till ett tiden. Sedan sov jag illa för jag glömde ta mina tabletter igår. Vaknade till nio tiden och låg sedan till 10:30 då jag gick upp och fick i mig frukosten. Ja lite frukost idag hade inte mat lust idag alls. Så sedan så tänkte jag gå igång med romanen men hoppade den idag. Sedan till tre tiden så hoppade jag stretchen med idag. Kass dag idag fick inte nått gjort idag jo jag spelade piano idag till fem tiden. Så mer? Ja en kass dag idag och imonn kommer nog inte bli bättre tror jag. Så mer? Nä kommer igen imonn med mera då så vi ses tills dess. Jo jag fick i mig middagen i alla fall kotletter med stripes och såg lite på teven med.

TRÄNING: Ja inte nått idag.

ROMAN: Nä inte här heller.

MUSIK: Men här körde jag två timmar i alla fall.

TECKNING: Ja kör imonn hoppas jag att jag kan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: