måndag 13 februari 2017

Måndag 13/2-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en natt som var okey jag glömde ställa klockan igår så jag fick ingen procent men rätt okey. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med romanen körde den fram till 15:00 ungefär från tolv. Så sedan stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag inte i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag skall ringa imonn runt lite får se hur det går. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men hoppade stretchen och allt annat när jag kom hem. Men jag kör igen till torsdag då hoppas jag att jag kör allt igen.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag blev klar med omgång ett och skall till onsdag skriva ner det och sedan gå på igen med omgång två.

MUSIK: Ja skall köra pianot imonn får se hur det går då mer om detta imonn.

TECKNING: Ja kommer nog nytt brev igen men kanske inte till denna veckan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: