tisdag 1 september 2015

Tisdag 1/9-2015 20:23

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igår kunde jag inte somna som jag ville utan låg länge innan jag somnade och sov sedan kasst fram till elva tiden. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen. Men så kom jag på att det är statistik idag och så gjorde jag den och sedan så uppdaterade jag grafikkortet och det gick inte som det skulle. Så jag fick göra om igen då gick det som det skulle och jag skulle sedan gå igång med romanen. Men hade tappat lusten och gick och klippte mig istället. Så sedan var jag på ICA och handlade lite sedan hem igen. Så när jag kom hem så fixade jag kortet och sedan så gjorde jag middag. Hade idag karréer med klyft och kebab sås (vill sätta ihop det men det vill inte programmet med det heter väl kebasås inte kebab sås?) så såg ett par serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan la jag mig och kom då på att grafikkortet på musikdatorn måste också uppdateras. Och det gick inte alls idag så det tog en halvtimme att göra det idag. Men nu är det gjort även om det kör på intel kortet. Så mer? Nä kommer inte på mer jo jag ringde till Samsung idag och jag skall imonn till Telia och lämna in mobilen för den är kass. Så efter romanen så sticker jag in och lämnar den. Det går på garantin så det kostar inte nått. Så mer? Jo jag trodde att jag hade fixat problemet med steam men inte heller. Men jag har ett sätt att gå runt det så jag kan köra det. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har idag bestämt mig för att smörja ryggen så hoppas jag att den läker bättre. Så jag skall köra till söndag så får vi se om det är bättre.

ROMAN: Nä inget idag men jag kör imonn så då får jag lite gjort ändå men idag intet.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: