söndag 20 september 2015

Söndag 20/9-2015 20:30

DAG: Jaha till natt och inatt sov jag rätt okey men kom inte ur sängen förrän till elva idag. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med att dammsuga men gjorde inte detta förrän till ett tiden. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Jag hade satt datorerna på skann innan jag gick och till halv tre tiden så var denna datorn klar och jag satte igång att spela lite. Men idag gick det inte alls bra så jag la ner efter en lite stund. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos gott mos. Såg en serie och en film när jag åt sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så mer? Halv kass dag trotts bra natt men har inte gått så bra idag ändå. Men det tar jag igen tills imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja skall köra imonn om jag sover men jag tror att det är lite bättre nu än innan så jag hoppas att jag sover bra inatt med.

Så skall kolla lotto blir det nått så ser ni detta på twitter idag annars imonn på bloggen om det inte gav nått. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: