måndag 28 september 2015

Måndag 28/9-2015 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt men vaknade tidigt idag och kom ur sängen till lite innan tio. Fick  i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. När den gjorde detta så gick jag igång med romanen. Körde den fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen och sedan hem igen. Idag körde jag stretch och sedan middag. Såg lite på teven med när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så jo igår nä en annandag så vann jag 21 på lotto såg det igår. Så mer? En okey dag idag men lite kass efter som jag har fått mer ont i ryggen igen. Det är bättre men så har foten fram börjat göra mer ont nu. Vi får se vad sjukgymnasten säger om det imonn. Så mer? Bra natt och det har kommit igen bra nätter igen så det var nog ändå värmen och ljuset som gjorde att jag sov lite dåligt innan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag körde jag på gymmet men jag hade ont igen så jag hoppade cykeln idag och körde sedan när jag kom hem en stretch. Vi får se vad hon säger imonn.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra nu har jag tre sidor kvar innan jag skriver ut och läser.

Så nog för idag och jag säger Tjingeling! Jo en sak till jag tappade uppkopplingen idag på internet men det var comhem som gjorde arbeten var tillbaks igen när jag kom hem från gymmet. Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: