lördag 26 september 2015

Lördag 26/9-2015 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt inatt vaknade ett par gånger inatt men kom ur sängen till lite innan tio. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag från 12:30 för jag pillade med datorn ett tag och skickade en fråga om drivrutin till grafikkortet om jag ändå kanske kan få hjälp med det. Så efter detta så gick jag igång med träningsmaten stekte idag fyra kotletter. Så efter detta så skulle jag gå igång med stretchen men inte idag klockan var för mycket så jag la ner och körde middagen istället. Hade idag kotletter med stripes och pepparsås. Såg en serie och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och satte mig och läste lite. Så mer? Jo idag är det eurojackpot ja det var igår men ser det idag. Jag räknar med era tummar idag, så får ni veta hur mycket det gav på twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo till onsdag så skall jag forsa av frysen och sedan till fredag så skall jag köpa mat igen. Ja och mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja till nästa vecka skall jag köra stretchen igen måste köra igång det igen är illa stel nu.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra även om jag inte kom igång när jag skulle. Nu är det inte så mycket kvar har fem sidor kvar att göra sedan är det till att läsa och sedan en omgång till eller två vi får se.

Så slut för idag och tack för idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: