onsdag 2 september 2015

Onsdag 2/9-2015 20:25

DAG: Jaha till natt och inatt sov jag bra i början sedan var det inte så bra. Kom ur sängen till 10:30 och gick igång med frukosten. Sedan till tolv så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00 då jag stack till stan och lämnade mobilen. Kommer ta en vecka nått sånt innan jag får tillbaka den igen. Och jag fick ingen låne mobil de hade inga. Så sedan så gick jag hem just innan jag gick så kom en störtskur men när jag gick så var det uppehåll. Så när jag kom hem så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film när jag åt. Den var så där men gick ner. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så mer? Jo jag hade tänkt att träffa min trumkompis nu men jag måste nog lägga ner. Det kommer gå på 200 grovt räknat och jag skall senare i denna månaden till ett besök och det kommer gå på 200 så jag får ta de pengarna till detta och träffa honom nästan månad nä i slutet av denna månaden. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Japp körde idag och det gick bra har kommit in på person fyra som jag sa och det är rätt mycket på honom. Så skall jag läsa sedan och se vad mer jag skall göra.

Så nog för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: