lördag 19 september 2015

Lördag 19/9-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt. Sov i fyra timmar inatt dock inte sammanhängande men ändå rätt okey. Kom ur sängen till elva tiden idag för jag kan ligga lite längre nu när jag inte äter ägg. Tog tid att laga detta men nu tar jag bara mackor så det går fortare nu. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00. Då jag stack till ICA för att handla lite fick med mig det jag skulle och sedan hem igen. Så sedan skulle jag idag ha skannat datorerna men glömde det igen idag. Får köra imonn när jag kommer upp sedan hade jag tänkt spela lite men vi får se om jag hinner det imonn. Så mer? Jo det är eurojackpot idag nä igår men ser det idag. Vi hoppas på lite ni får se på twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo gick igång med middagen till fyra tiden. Ja mer innan detta så lagade jag träningsmaten. Sedan var det middag och klockan var mycket idag så jag var rätt sen. Men såg två serier varav en slutade idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite med. Mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade denna punkt idag jag var för sen så jag tänkte skiter i det idag. Jag hoppas att jag kan komma igång igen till nästa vecka så får vi se vad sjukgymnasten säger med. Jag kan säga att jag vet varför det har blivit värre nu jag har ätit frukosten i soffan under en månad eller mer. Det är därför det gör mer ont nu, men det är en skada som inte läker så jag hoppas att sjukgymnasten kan komma på nått bra.

ROMAN: Ja rätt bra sömn inatt men lite segt idag ändå. Men jag fick mina två timmar idag och jag är nöjd med det.

Så jag säger hej för idag och så ses vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: