fredag 4 september 2015

Fredag 4/9-2015 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja en en rätt kass natt igen vaknade många gånger och sist till sex tiden låg sedan fram till 10:30 och lyckades somna en gång i en tio minuter innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till 14:00 efter detta så satte jag igång skannern på båda datorerna och så stack jag ut till ICA för att handla lite. Fick ta ut 200 så nu har jag 800 kvar så då skall räcka till den 25é blir hårt som vanligt. Så köpte lite sedan hem igen och gick igång med middagen till fyra tiden. Jo jag hade lite problem med musikdatorn idag ett par uppdateringar som inte ville idag. Men jag startade om och tillslut så installerades det. Så till middag hade jag idag karréer med stripes som jag lagade lite länge idag, de var lite hårda ett par av dem. Såg på en serie men så såg jag att jag redan hade sett den så jag raderade och så hade jag inte nått att se idag. Men jag hittade på en kanal och såg det. Så mer? Jo jag har inte fått mail jag trodde att de skulle fixa det till denna veckan men så var inte fallet. Men jag ser om jag vann till söndag om inte förr. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall köra imonn om allt går som jag vill så skall jag köra armhävningarna och sedan ett helt pass. Skall inte ut imonn så jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn.

ROMAN: Jaha körde idag och det gick bra men jag har lagt till mycket på denna personen. Det är polisen som inte fanns med när jag satte igång men som kom till och den bygger rätt mycket nu. Jag hade en start på denna roman men fick göra om nästan allt för det passade inte så polisen kom till och mycket mer. Ja vi får se när jag läser sedan hur det ser ut.

Så nog för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: