torsdag 17 september 2015

Torsdag 17/9-2015 20:26

DAG: Jaha till natt och inatt såg jag att jag sov bra låg i fyra timmar i sträck och sov innan jag vaknade. Så inatt tog tabletten bra igen och jag hoppas att det är sommaren och värmen som gjorde det och att det blir bättre nu. Så kom igång idag till sex tiden och kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten. Så sedan satte jag igång med romanen och körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Efter detta så stacka jag till träningen men idag gick det inte alls bra att köra. Så jag stack hem tidigt idag och hoppade stretchen med. Så kom hem och gick igång med middagen och åt sedan den. Och fick i mig en kopp kaffe och så ringde jag till morsan vid fem tiden men det var upptaget så jag fick ringa igen lite senare och då var hon hemma. Får imonn besök till tre tiden. Så mer? Nä inte mer men imonn är en speciell dag för mig mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja idag gjorde det ont mer än innan så jag hoppade två övningar och sedan la jag ner helt. Jag vet inte men jag tror det gör mer ont efter måndags övningen. Det känns inte mycket på måndag men till torsdag så gör det ont. Jag hoppas att det går fort med övningarna jag får så jag blir frisk snabbt men det kommer det nog inte göra. Men vi får se vad hon säger till onsdag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag. Skall inte köra imonn men till lördag så kör jag igen.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: