söndag 6 september 2015

Söndag 6/9-2015 20:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan dammsög jag till ett tiden nått sånt och så gick jag igång med spelet. Det är Trine 3 men hade lite svårt att komma igång idag men tillslut så gick det igång och jag körde idag fram till 15:45. Sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och mos och såg en film när jag åt idag. Så sedan så packade jag och så la jag mig på sängen och låg ända tills 20:37 idag seg är jag efter kass natt igen. Så mer? Jo vi får se om jag vann nått igår eller i onsdags ni får kolla på twitter.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen.

Kort blogg idag men seg dag men ändå okey dag idag. Säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: