onsdag 16 september 2015

Onsdag 16/9-2015 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov lite bättre i början av natten men sedan rätt kasst igen. Kom ur sängen till lite innan tio idag och fick i mig frukosten. Har fått lägga ner ägg är igen allergisk mot dem. Skall hålla upp en månad eller lite till och sedan testa igen. Så sedan till tolv så stacka jag och åkte idag gratis för maskinen var kass. Så sedan kom jag väldigt tidigt idag men jag slank in och köpte en dricka. Så fick idag reda på att jag inte kommer få som innan utan mindre om jag får alls vet jag inte men jag hoppas. Så jag har fått ge upp den bra datorn och gå in på alternativ idag och jag tror att jag har hittat det. Så sedan gick jag hem och skulle då ta lite prover men det sket sig för jag måste vara fastande för att ta dem så jag skall iväg till fredag och ta dem. Så mer? Jo sedan kom jag hem och så kollade jag alternativ och så gick jag igång med middagen. Hade idag fiskpinnar för jag skall göra slut på allt så jag kan frosta av frysen innan jag köper nytt. Så mer? Jo jag spanade på ett par serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Nä inte idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Jo en sak till jag fick tid till röntgen idag skall sticka till nästa vecka. Då hinner jag med det innan jag går till sjukgymnasten till onsdag.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då med person sex som också är huvudpersonen.

Så inget mer idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: