söndag 13 september 2015

Söndag 13/9-2015 20:26

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med dammsugaren till ett tiden. Och efter detta så satte jag mig och spelade lite. Höll väl på en timme nått sånt innan jag gav upp. Så efter detta så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie och en film. Så mer? Jo jag skall tömma hela frysen denna gång för jag måste frosta av nu det är rätt mycket och jag tror att det är bäst att frosta av. Så jag skall tömma allt och sedan frosta av. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite ur stalker. Så mer? Jo lotto jag har inte fått samtal så ingen storvinst men kanske lite ni får spana på twitter om det gav nått. Ja mer? En okey dag idag har inte gjort mycket idag men har inte så mycket att göra heller så. Nä nu är det nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för att köra imonn. Så hoppas jag att jag kan köra armhävningarna med imonn. Och att ryggen inte gör allt för ont heller.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen är inne på person fem och tror att jag kommer upp till en 300 sidor när jag är klar.

Så har inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: