torsdag 20 februari 2014

Torsdag 20/2-2014 20:28

DAG: Jaha idag är jag sen men jag kollade mina serier och såg då att jag hade missat lite på en. Skall se detta imonn på datorn och där för är jag sen. Så till natten igen då ja och en kass natt igen kunde inte somna det var lite liv och sedan somnade jag till ett tiden. Så inte så bra sömn inatt. Kom till sans till tio tiden kom ur sängen till 10:30 eller om det var lite efter. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Gick så där idag men kass natt så. Tog paus till ett och sedan körde jag igen från två till tre. Så efter detta väntade jag på att klockan skulle slå 15:30 och så stack jag till träningen. Sedan hem och stretch men inte idag. Jag gick igång med middagen och såg på lite smått och gott när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och nu är jag här. Halv kass dag idag…

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men när jag kom hem så la jag ner stretchen idag hade ingen lust men det är för natten var kass.

ROMAN: Ja efter kass natt så var det väl okey idag med denna punkt. Körde mina två timmar idag och det gick okey.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja till söndag så skall jag göra om så får vi se om jag kan få till reklamen eller inte.

Så nog för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: