söndag 9 februari 2014

Söndag 9/2-2014 20:09

DAG: Jaha till natt igen då och en kass sådan igen till fyra tiden så kom någon hem och så låg jag och lyssnade på detta en timme. Händer detta igen så kommer jag prata med dem det håller inte så här. Så seg kom jag ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Så till tolv tiden så satte jag igång att dammsuga. Efter detta så gick jag igång med hemsidan först gamla sedan nya. Men det gick så där idag och till två så la jag ner, mer om denna nedan. Så till två så gick jag igång med operation städning. Fick den andra hon ren idag inte helt men riktigt bra och så körde jag golvet fick inte detta heller helt rent men fick bort det mesta idag. Men då körde jag skurborste det gick rätt fort och inte timmar som innan men det tog en ja nästan två timmar att göra detta idag. Och jag är nöjd med min dag idag. Så sedan till halv fyra tiden körde jag igång middagen, idag hade jag benfria kotletter och pommes. Men jag var lite för ivrig att få ut pommes idag så det var inte så gott de var inte riktigt klara idag. Så såg min serie idag och efter detta så satte jag mig och läste ur sandmannen ett antal kapitel idag. Så mer? Jo jag tog igen mjukis idag för jag  hade inte yoghurt eller bär idag skall köpa på tisdag igen. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn jo lotto de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite ni får spana på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja tills imonn så kör jag igen. Hoppas på bra sömn bara så.

MUSIK: Ja idag har jag pillat lite med musikdatorn men inte gjort nått med musik alls.

WEBB: Ja idag så gjorde jag en spotify sida och så skulle jag då lägga till en meny. Men det ville sig inte jag har inte fattat allt för det gick inte alls idag. Jo tillslut så fick jag till det men inte som jag ville. Men jag får ha det så för jag kan inte ändra det heller. Kör igen till nästa söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: