lördag 8 februari 2014

Lördag 8/2-2014 20:13

DAG: Jaha natt igen och de kom hem igår runt ett eller två sedan låg jag vaken till två eller tre. Så en rätt kass natt igen kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan till tolv så körde jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 men idag gick det inte alls bra men mer om detta nedan. Så pillade lite med datorn sedan körde jag igång med träningsmaten. Som jag denna vecka glömt att köpa så jag fick ta köttbullar som jag stekte idag. Så efter detta så skulle jag då köra igång med stretchen men just som jag skulle köra igång så ringde det och jag blev sen så jag la ner stretchen idag. Gick igång med middagen istället hade idag karréer med stripes och såg min film idag den var okey men jag sparade den inte. Så efter detta så fick jag i mig en mjukis och så satte jag mig och läste ur sandmannen. Ett par kapitel blev det idag. Så mer? Jo hoppas jag får sova inatt så skall jag köra igång med dammsugandet till tolv och sedan köar hemsidan fram till två tiden då jag går igång med att städa. Skall se om jag hinner med diskhon och sedan dörrarna och kanske golvet med. Men jag får se vad jag hinner med imonn och får jag sova så kommer det nog gå bra. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn. Jo det är lördag och det är lotto så ni får spana på twitter idag eller imonn om det gav nått. Annars blir det till måndag på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja kom igång idag till tre tiden men så la jag ner kände inte alls för det idag.

ROMAN: Ja jag fick mina en och en halv timme idag men det gick jävligt dåligt idag. Men det är sömnen som gör det så kass natt så blir det så.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja skall köra igång imonn med att göra en mall till spotify och sedan skall jag göra resten till index sidan som jag sedan skall göra mall av med. Sedan skall jag göra en sidan till och mall på detta och en till med mall det blir då musik och mobil sidorna som jag måste göra vid sidan om. Så får vi se vad jag hinner med imonn.

Så inget mer idag kommer igen imonn nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: