måndag 24 februari 2014

Måndag 24/2-2014 20:12

DAG: Jaha till natt och lite bättre inatt sov dock inte så länge som jag ville men jag tror det går bra hoppas jag. Kom ur sängen och in på toaletten till sex tiden sedan lyckades jag somna om igen en stund. Kom ur sängen till elva tiden fick i mig frukosten. Så sedan till tolv så satte jag igång med romanen gick så där idag men lite seg var jag. Höll på fram till ett då det var lunch och sedan från två till tre. Sedan satte jag mig och spelade lite spel så jag var sen. Men drog till träningen till 15:30 tiden. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg lite serie och sedan family guy och så kaffe på det. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Mer? Ja imonn så skall jag ut och klippa mig sedan skall jag handla lite. Och så är det att betala räkningar imonn med så skall se om nått blir över men jag har försäkringen denna månaden så där går 950 tror jag att det är. Men lite blir nog över hoppas jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger ses igen imonn.

TRÄNING: Ja lite seg idag så jag var sen idag nästan femton minuter idag rejält sen men jag var seg så.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag men det gick rätt trögt idag men rätt okey då. Hoppas sömnen räcker med detta.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja till söndag så skall jag göra resten och sedan mallen som allt kommer gå efter. Jag tror att RixFm lägger ner mestspelade låtar för de svarar inte på mail men jag har det öppet ett tag till så får vi se hur det går med det.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: