söndag 2 februari 2014

Söndag 2/2-2014 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt men lite bättre morgon. Sov rätt dåligt under natten och inte så bra på morgonen heller jag vaknade många gånger då med men till nio tiden så sov jag i en timme fram till tio så jag var rätt utsövd ändå. Men sov inte mer än fyra timmar idag i sträck så det är som vanligt tror jag. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så till tolv så satte jag igång att dammsuga efter detta så gick jag på nya hemsidan. Och efter en stund så gick jag över till nya gamla hemsidan, mer om detta nedan. Så sedan till tre tiden så kom jag på att jag skulle städa idag med så jag gick igång med detta innan maten. Detta hade jag glömt idag så jag satt alldeles för länge med hemsidan idag. Så idag tog jag ena vasken och fick den rätt ren nästan helt men inte den andra. Blir att köra igen till nästa söndag igen då skall jag ta vasken och sedan alla dörrar och lådor. Sedan måste jag köra en gång till och då köra fönsterbänken och golvet så jag har att göra. Och lite jävla tråkigt är det jag hatar att städa det värsta jag vet. Men gör man det efter varje gång så blir det inte så farligt jobbigt att göra. Så efter detta så gick jag igång med middagen. Idag hade jag kotletter och pommes med pepparsås och såg mina serier när jag åt. Så till sex så hade  jag inte något till mjukis och jag ville inte ha nått allt heller så jag hoppade lunch idag. Så till 18:45 så satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans rätt mycket idag för jag låg inte länge på sängen innan det var dags för bloggen. Så mer? Jo jag vann inte mycket på lotto för de ringde inte men kanske lite ni får spana på twitter idag eller så tills imonn på bloggen.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör vi igen tills imonn efter en dags uppehåll, hoppas på bra sömn.

MUSIK: Ja inget idag på denna punkt.

WEBB: Ja idag körde jag igång med den nya men så gav jag upp. Jag startade ett nytt på gamla programmet och gick igång med det idag. Detta förstår jag lite bättre och det finns inga jävla regler som stoppar mig så jag hoppas att det kommer en ny sida snart. Men det kommer ta ett par månader tror jag nog.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: