lördag 15 februari 2014

Lördag 15/2-2014 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och igår så var de uppe igen men jag somnade ett par gånger inatt vaknade också ett par gånger sist till fyra tiden. Hoppas de inte gör detta varje helg. Så rätt kass natt men kom ur sängen till elva tiden ja lite efter till och med. Fick i mig frukosten och så körde jag igång med romanen. Körde idag fram till 13:30 då jag stekte köttbullar till träningsmaten. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med storstretchen var klar till halv fyra idag. Fick igång middagen hade idag korv med klyft och såg mina serier idag när jag åt. Så efter detta till sex tiden så fick jag i mig en mjukis idag brukar inte ta det på lördagar men idag var jag tidig så jag tog en. Så mer? Jo efter detta nä undertiden jag inmundigade min mjukis så läste jag ur sandmannen ett par kapitel med. Så mer? Jo det är lotto idag och ni får veta på twitter idag eller imonn eller så tills måndag på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Ja imonn så är det först dammsugning sedan hemsidan och så städning som gäller för mig skall köra skåp och dörrar imonn. Efter detta så är det bara väggarna kvar sedan så är jag klar med köket, nä jag har marmorskivan med skall ta det samtidigt med väggarna. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde min storstretch idag och det gick bra lite segt är det men det gick ändå bra idag.

ROMAN: Ja segt idag men så är det efter kass natt men imonn måste jag upp till 10:30 om jag skall hinna med allt för imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja vi får se hur det går imonn och hur jag skall göra med har inte bestämt det ännu. Mer om detta imonn.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: