onsdag 19 februari 2014

Onsdag 19/2-2014 20:20

DAG: Jaha natt igen då ja och en superkass natt igen ja har haft bra ett tag men inte inatt. Kunde inte somna så jag tog mig upp till tre tiden och fick en tablett till i mig och somnade tillslut någon gång. Vet ej när men sov sedan så där fram till sex tiden och kom inte ur sängen förrän till efter elva tiden. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Men eftersom jag hade kass natt så gick detta inte alls bra idag. Men mer om detta nedan. Så till 13:30 så gav jag upp och stack sedan ner till ICA för att handla lite. Nä innan jag stack så satte jag igång att städa köket ett tag och det gick inte heller bra idag så jag la ner till två tiden. Så efter detta så stack jag ner till ICA och handlade lite rätt dyrt blev det idag. Så sedan hem och så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg inte serien idag utan på annat. Sedan när jag var klar med middagen så satte jag mig och såg serien. Så efter detta till sex tiden så fick jag i mig en mjukis och en kopp kaffe. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får spana på twitter om det gav nått idag eller imonn om det inte kommer fram idag. Så mer? En kass dag idag och då var det ändå nästan ingen som störde inatt. Men det är så det är ibland så sover jag ibland inte. Men jag hoppas på bra sömn inatt för jag skall träna imonn så.

TRÄNING: Ja har nog lite ont i benen idag men då fick jag ta ett kilo högre vikt för de andra var upptagna i måndags.

ROMAN: Ja idag gick det illa kasst fick knappt nått gjort idag. Men fick ur mig en timme iallafall.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Skall göra fot tills söndag och sedan skall jag göra mall så hoppas jag att jag har fått allt med. Men jag får se om jag kan få till en reklam div gick inte förra gången jag testade. Men kanske har jag mer tur denna gång.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: