söndag 16 februari 2014

Söndag 16/2-2014 20:12

DAG: Jaha natt igen och en rejält kass sådan igen igen kom de hem till tre tiden och gick sedan igång fram till fyra så lite sömn igen. Så kom ur sängen till elva tilden eller lite efter. Fick i mig frukosten och så körde jag igång med dammsugningen efter detta så körde jag hemsidan och så nya hemsidan. Men det gick rätt kasst idag kände ingen större lust idag efter kass natt. Men lite fick jag gjort ändå men det gick inte som jag ville idag och jag vet inte varför det inte gick som jag ville. Så till två så gick jag igång med att städa och det gick inte heller bra idag. Fick ta borsten till skåpen och den satte igen så jag kunde inte göra mer än detta idag. Skall köpa nya borstar till nästa vecka och köra igen skall få rent över skåpen och sedan alla dörrar. Sedan fick jag rent framför dörren och la på mattan igen så nu är det klart. Så mer? Efter detta till tre tiden så gjorde jag inte mycket mer fick inget mer gjort idag för jag var seg som fan. Så mer? Jo jag skall ta och lägga lite på eurojackpot idag så jag är med där ett tag. Så mer? Ja som jag sa en kass dag idag men som vanligt är det alltid kass natt innan detta. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen tills imonn jo jag satte mig och läste till sex tiden satt rätt länge idag och läste ur sandmannen som vanligt.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja vi hoppas på bättre sömn inatt så skall jag nog få till lite imonn hoppas jag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja seg idag och det gick inte alls som jag ville idag men fick till lite iallafall. En meny till höger med lite och så en meny till toppen center tror jag att jag fick till idag. Och snart är det klart för att göra en mall av det med men det blir till nästa söndag tror jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: