fredag 7 februari 2014

Fredag 7/2-2014 20:08

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan igen. Låg som jag brukar till ett men då hade mina grannar inte lagt sig och de pratade fram till två eller om det var tre. Nu vet de inte hur mycket det låter men efter tio så skall det vara tystare. Händer det igen så får jag gå upp och säga till för det går inte att somna om de pratar och annat. Så sov sedan kasst fram till sex tiden efter detta så somnade jag i korta stunder fram till tio tiden. Kom ur sängen till halv elva och duschade sedan stack jag ner till tvätten ja eller med tvätten ner. Fick in den och så upp igen och fick i mig frukosten, sedan ner igen till 12:45 tiden. Var lite tidig idag för jag stod och pratade med den förre visevärden innan jag fick in tvätten så jag kom ner tidigt idag för att hänga upp den. Så efter jag hängde upp så stack jag till ICA för att handla lite. Fick ut 400 nu har jag 1000 kvar som skall räcka till den 25é. Jo farsan kom till lite innan två tiden när jag skulle iväg till ICA han hämtade biljetterna till båtmässan. Så sedan hem och fick igång båda datorerna för skann sedan gjorde jag inte mycket innan det var dag att hämta upp tvätten till 15:45 jag satte igång ugnen innan jag stack ner. Så när jag kom upp och fick in tvätten så gick jag igång med middagen. Idag hade jag hamburgare och klyft såg mina serier idag när jag åt. Så sedan så tog jag inte någon mjukis idag hoppade det idag. Och så till sju tiden satte jag mig och läste ur sandmannen ett antal kapitel de skriver korta kapitel Kepler. Så sedan la jag mig på sägen och väntade på att klockan skulle slå för blogg. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja inget idag men till imonn så kör jag igen med storstretchen igen.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men tills imonn så hoppas jag.

MUSIK: Nä inget här idag.

WEBB: Ja skall ta och se hur jag skall göra med hemsidan skall göra efter boken ett tag till sedan måste jag göra en mall och det skall jag göra med en gång till spotify sidan. Men sedan blir det en mall till så får vi se om jag kan få till det med detta jag vet hur jag vill att det skall vara men sedan skall det göras med det vet jag inte nu men jag hoppas att jag kommer på med tiden. Jag skall ha topmeny till höger och sedan toppmeny till center hoppas jag men vi får se hur det går med det. Men detta blir till söndag då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: