onsdag 26 februari 2014

Onsdag 26/2-2014 20:07

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan inatt, skulle pratat med dem idag men de har inte kommit hem ännu. Får se till idag eller imonn efter träningen så måste jag säga till dem igen. Så kom ur sängen till elva tiden och fick sedan i mig frukosten. Efter detta så gick jag igång med romanen men det gick åt skogen idag fick inte nått gjort idag nästan. Så efter detta så har jag inte gjort mycket idag kass dag igen så inte nått gjort på hela dan idag. Så mer? Jo det är lotto och de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller imonn eller så till fredag om det inte gav nått. Så mer? Jo jag fick i mig lite sandmannen idag igen vid sju tiden. Nä inget mer idag kommer igen imonn förhoppningsvis lite piggare då.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja kass natt och en lite kass dag igen fick knappt nått gjort idag var nog en halvtimme idag tror jag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja till söndag hoppas jag att jag kan köra igen då så får vi se hur jag gör med länkarna sedan. Som jag sa så minns jag inte jo jag minns för jag gjorde på ett annat sätt då. Men hur jag skall göra nu vet jag inte men jag kommer nog på hoppas jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: