fredag 14 februari 2014

Fredag 14/2-2014 20:27

DAG: Jaha idag är jag sen men jag satt och spelade lite spel via facebook idag. Men till natten då igen rätt okey natt inatt men jag var uppe på toan och fick då i mig ostbågar. Dessa tål jag inte om jag äter dem på kvällen så jag fick upp inatt och ta ett pulver så inte så bra natt inatt. Men ändå rätt okey vaknade till sex tiden men somnade sedan om igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag skulle sticka till ICA för att handla lite men jag skulle ringa två samtal innan så jag gjorde detta och det var en evig tid innan de svarade så jag kom inte iväg förrän till tre tiden. Sedan hem igen och gick igång med middagen då var klockan redan fyra. Idag hade jag kotletter med klyft och såg mina serier idag när jag åt. Sedan till sex tiden så fick jag i mig en mjukis. Men jag glömde av idag att jag skulle skanna datorerna så jag gjorde det till fyra tiden. Skannade mycket idag med för det jag skulle skicka iväg en blankett som jag hatar att fylla i men fick hjälp så det gick idag iallafall. Så mer? Jo när jag fick i mig mjukisen så satte jag mig och läste ur sandmannen med ett gäng kapitel idag innan jag avslutade min mjukis. Så mer? Jo så ringde morsan idag med och jag fick gratulera farsan idag med på hans namnsdag. Så mer? En rätt okey dag idag fick gjort allt jag skulle och en okey natt med så en bra dag idag. Och detta efter träningen med brukar bli lite små kassa dagar då men bra idag.

TRÄNING: Ja gick som sagt upp igår ja hela denna vecka har jag gått upp i vikt på gymmet och det kändes i magen igår men inte så mycket idag. Det kommer ta lite tid innan jag kan köra som innan när jag höjer med fem så. Det låter kanske inte så mycket men det är tungt att höja så tycker iallafall jag.

ROMAN: Ja gick förvånansvärt bra idag då när det var dag efter träningen. Brukar bli kasst då men inte så mycket idag och detta trotts att jag var uppe en gång inatt. Har kommit till sidan 375 skall till 500+ så det är en bit kvar.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja jag kommer nog få gå tillbaks igen i boken för att göra allt jag inte gjort ännu. Eller så klarar jag det utan detta men tror att jag måste tillbaks igen. Vi får se hur det går till söndag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: