onsdag 12 februari 2014

Onsdag 12/2-2014 20:12

DAG: Jaha till natt igen och inatt låg jag till två innan jag skulle somna men det hade inte grannen gjort så jag låg och lyssnade på dem en timmer eller nått. Det är lyhört och ännu värre på natten men jag skall försöka vänja mig vid detta får se hur det går då. Jag har vänt mig vid motorvägen och tågen så jag kanske kan vänja mig vid detta med. Om inte så måste jag upp och säga till jag har hållit på länge för att komma dit jag är idag och jag kan inte acceptera att detta förstörs nu inte när jag har kommit så långt. Men vi får se hur det går med det kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan fick jag idag vänta fram till tolv innan jag gick igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite. Ja klockan var nog lite över två när detta hände. Sedan hem igen och så gick jag igång med middagen hade idag karréer med ris det var ett tag sedan och det var gott. Såg lite serier och sedan efter middagen så när jag drack mig kopp kaffe så såg jag den sista serien. Så mer? Jo efter detta så satte jag mig och läste igen ur sandmannen ett par kapitel blev det idag. Så mer? Nja kommer nog inte på mer idag jo. Det är lotto och ni får veta som vanligt på twitter idag om det gav nått. Annars imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? En okey dag idag trotts lite kass sömn igår kväll ja eller natt. Hoppas på bra sömn inatt med så skall jag nog kunna klara av imonn med.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn. Får se hur min axel mår bara.

ROMAN: Ja trotts kass natt så gick det bra idag fick mycket gjort idag och en bra dag idag.

MUSIK: Ja inget här idag.

WEBB: Så till söndag så skall jag köra igen och då får vi se om det går att göra som jag ville eller om jag måste göra om. Jag hoppas att jag på nått sätt skall få till det ändå.

Så inget mera idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: