fredag 21 februari 2014

Fredag 21/2-2014 20:12

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan inatt igen grannarna var uppe alldeles för sent skulle upp till dem idag men då var de inte hemma skall testa igen till söndag får vi se vad de säger. Så sov dåligt inatt och kom ur sängen till elva tiden det var då min skrivare startar. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till tolv fick in den sedan upp igen. Så till kvart i ett så var jag nere och hängde upp den sedan så stack jag till ICA för att handla lite. Så efter detta när jag kom hem så skannade jag datorerna och så stack jag ner till kvart i fyra och tog upp tvätten. Jo där emellan så var jag uppe och ringde på men det var ingen hemma så jag stack ner igen. Så hade idag karréer med pommes och såg en film som jag spelade in igår. Har ett par tre serier med att se imonn. Så mer? Jo det är eurojackpot idag så vi får se om de ringer idag ni får veta på twitter idag om det gav nått. Så även för lotto från onsdag har jag fått mail om detta ännu ser idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Jaha skall köra storstretchen imonn så jag hoppas att jag får sova bara så.

ROMAN: Japp inget idag men tills imonn så kör jag igen hoppas jag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja tills söndag skall jag köra igen så vi får se hur det går då.

Jo så har jag sett på teven med ja play från c-more hade missat ett antal avsnitt av en serie troligen för att de bytte tiden på det och jag trodde det var slut. Men såg idag ett par avsnitt och skall se ett par till innan jag kommer i kapp. Så för för idag och tack för idag säger. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: