söndag 23 februari 2014

Söndag 23/2-2014 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt bra natt men jag låg länge innan jag kom upp idag. Skrivaren gick igång till elva och till tolv eller efter så hade jag fått i mig frukosten. Så satte igång att dammsuga till halv ett tiden och efter detta så var det hemsidan som gällde. Det gick så där idag var uppe till två tiden men då var det ingen hemma så jag tog det sedan. Så efter detta så körde jag igång med middagen till kvart i fyra och idag hade jag karréer med klyft. Såg en serie när jag åt och sedan till sex tiden så var jag uppe igen. Så hoppas jag att jag kan sova lite bättre efter detta. Jag får ju fyra fem timmar sömn normalt och får jag inte detta då blir det illa med en gång. Men nu hoppas jag att jag kan komma igen och sova bättre igen. Skippade städningen idag var sen så jag tänkte tar det till nästa söndag. Så efter detta så fick jag i mig en mjukis och så la jag mig och slappnade av lite. Men morsan ringde och jag fick hjälpa till lite med hennes dator. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot till fredags men det är ju som det brukar vara så. Får se om jag vinner nått på lotto fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag. Eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä inget mer idag jo jag satte mig och läste lite ur sandmannen innan jag la mig ett par kapitel blev det idag igen.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör jag igen imonn mina två timmar hoppas jag iallafall.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja idag så körde jag men det gick så där idag fick inte till det som jag ville men jag kan inte göra så att det blir som jag vill och jag vet inte heller hur så det blir som det blir. Men jag har fått klart mallen tror jag så skall jag göra den sedan till söndag.

Så inte mer att göra idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: