torsdag 12 april 2012

Torsdag 12/4-2012 20:01

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade när jag skulle igår men sov sedan bara fram till sex tiden. Men somnade om igen i korta stunder fram till elva tiden då jag kom upp och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde fram till ett då det var lunch och så igen fram till tre. Efter detta så gjorde jag inte nått tills klockan slog fyra då jag stack till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det, såg på family guy och så lite på 2½ när jag åt. Så mer? Jo jag vann igår 100 spänn så jag slipper lägga in nya pengar till nästa veckan skall nog byta rader med till söndag om det inte blir mer till lördag vem vet. Så mer? Jo det blir nog inte film till söndag med om jag hinner med det. Men då på play såg jag igår att en eller två finnes att se inte mycket annars på canal+ inga filmer jag vill se iallafall. I stort sett så kommer det inte mer än en eller två per månad som jag vill se. Och det betalar jag 219 för tror jag ja det är det men ser ju serierna så det får gå ändå. Mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då är det tvätt som gäller för mig fram till fyra.

TRÄNING: Jaha körde på idag som vanligt men smärtan i benet är inte borta ännu. Men träningen gick bra idag men det är jobbigt att cykla det går långsammare och långsammare. Måste komma igång med löpningen snart igen.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra har kommit till sidan 58 nu är det bara 132 sidor kvar.

Ja inte mer än detta kvar då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: