onsdag 4 april 2012

Onsdag 4/4-2012 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och rätt kass igen inatt, somnade till ett tiden nått sånt men sov sedan bara fram till sex sju åtta och nio efter detta så sov jag fram till elva tiden då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen då var klockan tolv. Körde detta fram till halv två då jag stack ner och tömde soppåsen, ja eller slängd den. Så sedan har jag inte gjort så mycket idag. Jo det har jag och jag kan böja med att säga att jag igår stekte kyckling till träningsmaten, glömde säga det igår. Och idag så gjorde jag mer träningsmat för jag hinner inte med det tills söndag när jag kommer hem. Så efter detta så var klockan redan fyra tiden så jag gick igång med middagen. Hade idag korv och klyft med ketchup och såg mina serier. Ända fram tills det var dags för lunch då såg jag wheeler dealers. Och åt lite grönsaker gjorde jag med. Så mer? En bra dag idag för jag fick lugn och ro när jag körde romanen idag. Så mer? Ja till fredag så sticker jag till morsan och farsan för lite mat och påsk. Så kommer jag hem till söndag och gör hemsidan så kanske jag hinner med dammsugan med. Och så skall jag in på lidl och köpa grönsaker med. Så mer? Jo jag ringde till vise värden idag om min kylskåps lampa som brinner hela tiden. Men det blir efter påsk det men då är det klart med. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen sedan efter detta så blir det till söndag. Jo jag kommer nog in på twitter under påsk hoppas jag om ni saknar mig, nä jag trodde nog det.

TRÄNING: Jag har packat väskan idag så jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja trotts lite kass natt så gick det bra idag kan nog bli nått av den så småningom men det är mycket att göra ännu. Men om jag jobbar envetet så kan det blir nått av det tillslut hoppas jag.

Jaha dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: