onsdag 25 april 2012

Onsdag 25/4-2012 20:30

DAG: Jaha sen idag men farsan var här så. Ja natt då ja, somnade till ett tiden men vaknade sedan igen till åtta tiden. Ja ett par vak där emellan med, men fick i mig storfrukost idag. Men kom inte ur sängen förrän till nio tiden. Så efter detta tänkte jag att jag kommer igång med romanen tidigt idag men inte heller. Kom igång till tolv tiden men la ner efter en timme idag. Så sedan drog jag till bankomaten och hämtade lite pengar. Sedan hem igen och så till halv fyra tiden så kom farsan han stack nästan med en gång till kina och hämtade maten. Så efter detta så åt vi och såg på en film, sedan en film till så jag vet i fan om jag somnar inatt. Han gick till lite efter åtta tiden. Så och jag har känt av yrseln idag med nu känns det när jag står upp eller när jag legat ett tag och sedan kommer upp. Men det är bättre för yrseln har gått bort när jag ligger eller iallafall så är det inte så mycket nu. Får hoppas att det går över helt om ett tag. Så men god mat fick jag och jag hoppas jag kan somna inatt med bara. Är rätt lätt störd så vi får se. Återkommer med mera tills imonn.

TRÄNING: Jag packade väskan innan farsan kom och det var tur det.

ROMAN: Ja det gick inget vidare idag men lite fick jag ändå gjort, tar igen det imonn.

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: