tisdag 10 april 2012

Tisdag 10/4-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen och rätt okey natt ändå, somnade som jag skulle till ett tiden sov sedan fram till sex sedan åtta och så elva, men vaknade ett antal gånger då jag inte såg på klockan där emellan. Kom upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Var idag klar till halv två då jag skulle sticka till ICA men såg då att jag hade ett missat samtal. Så jag slog in 133 och lyssnade av det, det var kyl service som försökte få tag i mig. Men jag tänkte jag hinner ta mig till ICA innan jag ringer tillbaks igen. Men jag stötte på dem i trappan när de höll på att baxa ut ett kylskåp. Och han sa jag kommer upp med en gång och ser till din kyl. Lampan slocknar inte och han pillade med detta ett tag men så gav han upp och sa att hela enheten måste bytas så han beställde en och ringer sedan om detta. Så efter detta så stack jag till ICA och köpte bröd. Sedan hem igen och gjorde inte nått fram tills nu, har mest legat på sängen för att vila benet. Så mer? Jo jag tog och av installerade programmet idag med de sa att det inte behövdes när jag hade roboform online, så jag tog bort det. Så mer? Nä det var nog inte mer idag kommer igen imonn om ni har lust att titta in då. Jo så såg jag att länkarna på facebook från spotify inte fungerar alls man kommer ingenstans på dem. Eller är det bara jag som får det?

TRÄNING: Ja hoppas att det släpper i benet jag går så lite som möjligt på det så skall det förhoppningsvis lägga sig.

ROMAN: Ja satte mig till tolv idag och blev klar med den idag, så imonn så skall jag köra igång och skriva in den. Men jag har inte många papper kvar nu tog de sista 500 så måste skaffa mer en dag. Men jag kan skriva ut två gånger så jag kan vänta till nästa månad. Så var det novellen som jag skulle ha gått igång på nu i söndags men jag glömde att det var påsk. Så jag skall till denna söndag köra igång med den. Blir då intervju och lite smått och gott som jag skall pilla med sedan skall jag köra denna fram tills det är dags att lämna in den till augusti september nått sånt.

Ja nu återstår bara att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: