måndag 23 april 2012

Måndag 23/4-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, igår när jag la mig så kände jag inte av yrseln alls så jag tänkte det är över. Jag somnade till tolv tiden och sov sedan fram till 9:30 då jag slog upp mina blå. Då trodde jag att det var över men inte heller, jag såg upp i taket och allt satte igång att snurra igen. Det var ganska jobbigt i morse men avtog under dagen. Så jag låg till elva tiden innan jag gick upp och sov inte mer idag. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Kan säga att det har gungat rätt rejält idag under dagen men som jag sa så lugnade det ner sig tills jag skulle sticka och träna. Så men jag körde romanen fram till ett sedan igen till kvart över två tiden. Kände av yrsel ett tag så jag kom inte igång med romanen som jag hade tänkt mig idag efter lunchen. Så körde den till tre tiden då jag la ner för dagen. Så sedan när klockan slog fyra så stack jag till träningen, men jag kunde inte ligga ner om jag inte såg på höger. Så efter träningen så hem igen och så stretch och middag på det. Kan säga att frysa potatis var inte så okey och maten smakade så där idag. Såg på family guy och så 2½ innan jag la ner för dagen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn. Sedan till onsdag så kommer farsan för morsan skall ha lite väninnor hemma så då kommer han till mig.

TRÄNING: Ja lite vingligt idag men jag klarade ändå av träningen idag. Men när jag låg på rygg så var jag tvungen att se till höger annars så gick det inte. Tog tid idag med men det måste ha med yrseln att göra.

ROMAN: Ja kände av yrseln idag med när jag körde men fick ändå gjort mina två timmar idag. Och det var en bra dag idag.

Japp ännu en dag till ändå och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: